Kevätkokous 2020

Julkaistu

Kevätkokous järjestettiin OP Loimaan neuvottelutiloissa 9.3.

Juha Pullinen

Kokouskahvien ja arpamyynnin jälkeen oli pankinjohtaja Juha Pullisella puheenvuoro. Hän kertoili mm. pankin kuulumisia ja yleisistä näkymistä sekä mobiilimaksusovelluksen käytöstä. Seppo Timonen alusti hulevesi- ja kaava-asioita. Keskusteltiin varsinkin hulevesimaksusta vilkkaasti.

Varsinainen kokous vedettiin tutun parivaljakon, Risto Hakala ja Seppo Timonen, johdolla. Käsiteltiin vuosikertomus,  hyväksyttiin tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus vastuuvelvollisille v:lta 2019.

Yhdistyksen edustajaksi liittokokoukseen valittiin Seppo Timonen. Liittohallitukseen ei ehdoteta ketään, mutta yhdeksi Varsinais-Suomen piirin ehdokkaaksi liittovaltuustoon valittiin Pekka Takala ja varaehdokkaaksi Seppo Timonen.

Pekka Takala esitteli yhdistyksen kevään ja kesän matkasuunnitelmia. Kesäteatteriin suunnataan Valkeakoskelle katsomaan AIRA-musikaalia 2.7.2020.

Lopuksi suoritettiin arvonnat. Kiitos palkintojen hankkijoille ja lahjoittajille.

Kiitos taas kerran OP Loimaalle yhdistyksemme saamasta tuesta.