Kevätkokous 2021

Julkaistu

Omakotiyhdistyksen kevätkokous pidettiin 19.5. Wanhan Kanalan juhlatilassa tosi väljissä tiloissa määräyksiä noudattaen.

Seppo kukitetaan kunniapuheenjohtajaksi.

Kokouksen alussa kertoi Sami Toivanen edunvalvonnasta ja muusta Liiton toiminnasta. Seppo Timonen johti puhetta ja Pekka Takala kirjasi kokouksen kulkua ylös.

Koronan runteleman toimintavuoden ylijäämäinen tilinpäätös hyväksyttiin ja vastuuvapaus myönnettiin.

Puheenjohtaja vaihtui: uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Pekka Takala. Hallitukseen valittiin uusina Jari Alppiranta ja Hannele Piiparinen. Risto Hakala valittiin uudelleen ja hallitusessa jatkavat Hilkka Takala ja Kari Takalo.

20 vuotta yhdistystä ja Omakotiliittoakin kehittänyt Seppo Timonen kutsuttiin kunniapuheenjohtajaksi. Hän muisteli haikein mielin menneitä vuosia. Toimintavuosia reservissä on toki vielä edessä.

Toiminnan uskotaan viriävän uudelleen vielä tänä vuonna. Puhelinlangat laulaa on toinen yritys (Aira-musikaali peruttiin tältäkin kesältä.)

Nuija uudelle nuijijalle! Seppo luovuttaa vastuun Pekalle.